• carousel2.jpg
  • carousel3.jpg
  • carousel4.jpg
  • tabestan-khadamatt -2.jpg
  • tabestan-khadamatt.jpg

خدمات پس از فروش

 

 

واحد خدمات پس از فروش شرکت گرما آوران پارسه همواره با هدف ارتقاء سطح رضايت مشتريان ،از طريق نهادينه سازی و سرلوحه قرار دادن کيفيت و سرعت در  کليه فعاليت های خدمات پس ازفروش با استفاده ازکادر فني مجرب و نمايندگي های قدرتمند در سراسر کشور،همواره پشتيباني مطمئن براي خانواده بزرگ مصرف  کنندگان  محصولات اين شرکت مي باشد . شرکـــت گرما آوران پارسه اهميت خدمات پس از فروش را برابر با فروش دانسته و هـمواره ســعي کــرده است ارائــه  خدمات را بهبود بخشد. 

واحد ارتباط با مشتريان به صورت پيوســته و در طول ساعات روز و هـــمه ايام هفته پاسخگوی مشتريان گرامي مي باشد . در اين بخش مشتريان با شرکت ارتباط برقرار مي کنندو درخواست و تماس مشتريان توسط پرسنل اين بخــش ثبــت ، بررســي و رسيــدگي مي شـود. درصورتيـکه مشتريان درخواست خدمات داشته باشند، با راهنـمائي و پيگيری پرسـنل مربوطه ، امکان ارائه خدمات توسط نمايندگان مجاز فراهم مي شود  و در صورتـيکه تـماس   مشـتريان جهت طرح انتـقاد ، پيشنهاد ، شـکايت و يا درخواست اطلاعات باشد ،پيگيري لازم تا حصول اطمينان از جلب رضايت مشتريان صورت مي گيرد.    

نمايندگان به صورت تماس تلفني و يا کتبي و يا به صورت حضوری بااين بخش ارتباط برقرار کرده و مسائل و درخواستهای خود را مطرح مي کنند و اين بخش وظيفه  انعکاس، بررسي ، رسيدگي و پاسخگوئي به کليه اين موارد را به عهده دارد.  در حال حاضر شبکه خدمات مشتريان در بيش از 45 شهر کشور در حال ارائه خدمات مي باشد. سرويسکاران و نمايندگان خدمات مجاز به طور پيوسته تحت آموزش های علمي و  کاربردی قرارمي گيرند و در حين خدمت رساني تحت نــظارت و کنـترل مي باشند.

 


 

  • مشاوره تلفني جهت خريد و انتخاب مدل مناسب
  • نصب و راه اندازی رايگان دستگاه
  • آموزش نحوه استفاده صحيح از دستگاه
  • خدمات گارانتي محصولات
  • 2 سال خدمات تعمير و 10 سال تعويض قطعات
  • پاسخگویی به نيازها و انتقادات مشتريان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  • کارشناسی قبل از فروش
  • نصب، راه اندازی و آموزش رایگان
  • دو سال گارانتی طلایی
  • تامین قطعات و تضمین خدمات به مدت 10 سال
  • ارتباط مستقیم و دائم با مشتری
  • بازرسی و کارشناسی ادواری
  • هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را به این واحد ارائه فرمایید

 


 

 

چه مواردی گارانتی پکیج شوفاژ دیواری رادیانت را ابطال می‌کند؟

  1.  درصورتی که دستگاه توسط افراد غیر مجاز نصب، راه‌اندازی و تعمیر گردد.
  2. در صورتی که متن ضمانت‌نامه به هر دلیلی مخدوش یا ناخوانا شود.
  3. عدم نصب ترانس برق به ورودی دستگاه، ضمانت قسمت‌های الکترونیکی دستگاه را باطل می‌کند.
  4. تمامی عیوبی که بر اثر عدم استفاده صحیح و یا و حوادث طبیعی و جنبی پیش آید باعث ابطال ضمانت نامه می‌گردد.
  5. استفاده از لوازم نامناسب و غیر استاندارد، دودکش نامناسب و همچنین نبود فضای کافی جهت نصب موجب ابطال ضمانت‌نامه می‌گردد. تبصره: در این زمینه خواهشمندم اطلاعات لازم را از سرویسکار مجاز کسب نمایید.
  6. شرکت گرماآوران پارسه هیچ گونه تعهدی در قبال رسوب گرفتگی ناشی از آب دستگاه بر عهده نخواهد گرفت و در صورت بروز مشکل در این ناحیه دستگاه از ضمانت خارج میگردد

        •    تمامی نمایندگان مجاز شرکت تعاونی و تولیدی سرمایشی گرماآوران پارسه آماده پاسخکویی، دریافت انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می‌باشند.

 


 

  • نصب، راه اندازی و آموزش رایگان

 

  • دو سال گارانتی طلایی

 

  • تامین قطعات و تضمین خدمات به مدت 10 سال

 

  • ارتباط مستقیم و دائم با مشتری

 

  • بازرسی و کارشناسی ادواری
  • هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را به این واحد ارائه فرمایید

 

 

آدرس : تهران ، خیابان مطهری ، خیابان سنایی ، خیابان بیست و یکم ، پلاک 4  ،   گروه تولیدی و بازرگانی گرماآوران پارسه - تلفکس: 88812887-021     88848008-021